هزینه کاشت مو به روش HRT

 

کاشت مو به روش HRT

در حقیقت، روش HRT روندی است که در آن موهای فرد متقاضی مورد بررسی قرار می گیرد و موهایی شبیه موهای وی را به صورت مصنوعی تهیه می کنند. سپس این موهای مصنوعی کم کم به پوست سر اضافه می شوند. در واقع، این روش یکی از ابتدایی روش های کاشت مو محسوب می شود .

تقریبا در همه کشورهای پیشرفته منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش مشابه استفاده از کلاه گیس است و کمی اتصال و شکل سر و موها فرق دارد. عمل کاشت یا پیوند مو یک فرآیند پزشکی محسوب می شود و از این رو نیازمند تجربه و تخصص است و نمی توان آن را با روشی مانند HRT مقایسه کرد.

این روش، بهترین روش برای ترمیم مو به صورت موقتی است و عملا کاشت مو به حساب نمی آید و یک روش ترمیمی غیرطبیعی است. این روش عمدتا برای افرادی استفاده می شود که بانک مو طبیعی ندارند و نمی توانند به صورت طبیعی مو بکارند. افرادی که کاشت مو به روش HRT را انجام می دهند باید این نکته را بدانند که عمر ترمیم مو در این روش نسبتا کم می باشد و باید مرتبا آن را تجدید کرد. در ادامه شما را با مزیت های استفاده از این روش آشنا می کنیم.

 

موارد مصرف آسیکلوویر

 آسیکلوویر دارویی ضد ویروس است. از این دارو برای درمان عفونت های ناشی از ویروس هرپس (هرپس سیمپلکس)، از جمله تبخال و تبخال های تناسلی استفاده می شود.


آسیکلوویر + آسیکلوویر پماد + آسیکلوویر برای چیست + آسیکلوویر 400 برای چیست



اگر در گذشته به این عفونت ها مبتلا شده باشید یا از سیستم ایمنی بدن ضعیفی برخوردار باشید، پزشک شما ممکن است آسیکلوویر را برای پیشگیری از ابتلا به این عفونت ها تجویز کند،.

از داروی آسیکلوویر برای درمان آبله مرغان و زونا نیز استفاده می شود.

آسیکلوویر یک داروی تجویزی است که به شکل قرص، مایع خوراکی و کرم در دسترس است.

گاهی اوقات، آسیکلوویر به صورت تزریقی استفاده می شود، اما این روش ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

موارد مصرف آسیکلوویر

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->